Thursday, January 22, 2009

Rawatan Urut Urat Zaman Ariffin


Rawatan Urut Urat Memulihkan dan Membetulkan Urat Saraf 
Al fakir Zaman Ariffin Balawi al-Ahmadi

Asalamuaikum semua , al-Hamdulillah, syukur  dengan nikmat dan anugerah Allah s.w.t. yang telah dilimpahkan kepad si fakir yang hina ini di sisi Allah Yang Maha Mulia
Selawat dan Salam Allah kepada junjungan yang mulia Rasulullah s.a.w.
Kepada yang mengenali saya ,terima kaseh atas sokongan yang telah diberikan oleh sahabat dan rakan,
 ibarat saudara , semoga Allah ampunkan dosa-dosa kita semua.
Diam tak diam sudah lebih 5 tahun saya merawat sebagai pengurut urat saraf dan perawat islam
Al-Hamdulillah dengan nikmat Allah bermula dengan Rm1.30 di poket, seorang hamba Allah telah memberi saya rumah di Pandan Jaya,tempat pertama bertapaknya saya sebagai perawat, 
dan pada hari pertama dengan nikmat Allah jua saya di beri tugas mengurut seorang tua
maka dari hari itulah rezeki Allah berterusan di samping ujian hidup,
 al-Hamdulillah maka bermulalah saya sebagai perawat sehingga kini
Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim Ya Karim Ya Hayyu Ya Qoyyum 
Ya Hannan Ya Manan
bimbinglah hambaMu yang doif ini ke jalan yang benar lagi lurus
tanpa Rahmat dan EhsanMu 
maka hancurlah aku...